Pagina's

dinsdag 5 juli 2011

Mijn eerste beurs overleefd en hoe!

Al weken (maanden!) was ik bezig met het treffen van voorbereidingen voor de Ouders Natuurlijk beurs in Duiven. Het was mijn eerste beurs, dus ik moest overal goed over nadenken en dat is voor een zwangere vrouw soms best een hele opgave. Wat komt er veel bij kijken zeg. Gelukkig heb ik nu voor een volgende beurs een mooi lijstje van wat ik allemaal nodig heb (van pennen tot een pinautomaat en van kleding tot kledingrekken) en weet ik nu ook waar ik volgende keer extra aan moet denken (meer autotasjes maken en nóg meer voorraad meenemen).

Na de voorbereiding was het heeeeeel spannend hoeveel mensen er naar de beurs zouden komen. En vooral ... hoeveel mensen ik bij mijn kraam zou zien.

Ik was voor de zekerheid maar nergens vanuit gegaan, dus waren mijn zus en ik behoorlijk verbouwereerd toen we stipt om 10 uur al de eerste kledingstukken verkochten. Wij dachten er het eerste uur rustig in te komen, maar daar was niet eens tijd voor. Mijn extra gemaakte autotasjes waren in no time al uitverkocht!

Ook heb ik veel verkocht van het biologische merk Hopsan. Dat is zo fijn, want het is heerlijke kleding die je echt gevoeld moet hebben. Zodra de bezoekers een pipingbroekje of jurkje in handen hadden, waren ze verkocht. Wel jammer dat dat via de site niet over komt.

Verder heb ik los van de ‘zaken’ heel veel leuke mensen gesproken! Het was zo leuk om zoveel mensen te zien die op wat voor manier dan ook iets hebben met natuurlijk ouderschap, of dat nu is op het gebied van voeding en opvoeding of dragen of kleding en speelgoed van verantwoorde materialen. De sfeer was vrolijk en het leek allemaal vanzelf te gaan.

Ik hoop dat er volgend jaar weer een Ouders Natuurlijk beurs wordt georganiseerd. TillyTilly is dan absoluut weer van de partij!



3 opmerkingen: