Pagina's

donderdag 19 april 2012

Tuinbroek voor mijn tuinbroekmeisje

Tja, ik vind haar gewoon het leukst in een tuinbroek. Geen idee waar het in zit, maar zodra ze een tuinbroekje draagt, vind ik haar nog 100 keer schattiger, stoerder en ontdeugender, mijn heerlijke baby die zo lekker kan lachen en enthousiast kan spelen.

Na de twee pakjes die ik voor haar geboorte maakte heb ik nog helemaal niks zelf gemaakt voor mijn baby. Dus werd het tijd om daar eens even tijd voor te maken. Ze is al bijna geen baby meer, want behalve dat ze tijgert, staat en hele stronken brokkoli verordert, is ze ook nog eens behoorlijk groot voor haar leeftijd. Ik maakte voor de zekerheid een tuinbtroekje in maat 86, zodat ze hem nog lang kan dragen. Dacht ik... Hij past precies... En dat is dus net zeven maanden.










2 opmerkingen:

  1. oei, dochter van 2,5 draagt nu ook maatje 86 (tegen 92 aan dat wel). Maar die is dan ook wat aan de kleine kant.

    Ik vind deze tuinbroek echt heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooooo wat een prachtig werkelijk PRACHTIG pakje!!!! En wat een scheetje!!

    BeantwoordenVerwijderen