Pagina's

donderdag 8 maart 2012

Rekenfoutje?

Ik dacht ik maak eens een jurkje voor mijn nichtje. Aardetinten en warme kleuren staan haar mooi. Ik koos voor de ene kant een leuk retrostofje dat ik al lang heb liggen, maar waar ik maar geen bestemming voor vond. En voor de andere kant een schattig stofje met vogeltjes in dezelfde tinten. Het werd een omkeerbaar pippy langkous jurkje.
Maar ergens in het proces moet ik een rekenfout gemaakt hebben, want hij is te klein. Hij past mijn (weliswaar grote, maar toch kleiner dan haar nichtje) Marieke prima...

...Hoewel... Mijn Marieke is wel echt een reuzenbaby... Ze draagt kleding die Josalien droeg toen ze 15 maanden was. Ik denk dat we toch maar moeten gaan passen.

Ik had toch een pasgeboren baby???

3 opmerkingen:

  1. Gevalletje oops dus. Maar hij is wel heel erg leuk geworden en hij zal Marieke ook vast goed staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooi en dat is boffen voor Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig jurkje zeg. Staat Marieke ook erg mooi.

    Liefs MamaNatuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen