Pagina's

donderdag 19 mei 2011

Zomerjas voor Josalien

Het poppenjasje had ik al een tijdje klaar, maar van de 'echte' jas kwam het maar niet. En vervolgens was hij klaar, maar wilde de drager hem niet showen ;-) Maar hierbij dan toch!
Het is een omkeerbare jas geworden, lekker luchtig net als die van vorig jaar, voor de koudere dagen heeft ze nog een lekkere wollen jas van Disana. En met drukkers, want die kan ze zelf open en dicht doen. Het is een patroon van Farbenmix: Linda
Mijn lieve peuter wilde alleen de  vrolijke bleomen kant showen, dus de andere kant houden jullie tegoed;





3 opmerkingen:

  1. Wat heb je toch een droppie ennnn niet minder belangrijk ... er is er één voor mijn dochter in de maak. Ik kan niet wachten!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die puntmuts en dat bijpassende jasje voor de pop!
    Dat stofje heb ik ook nog liggen.

    BeantwoordenVerwijderen