Pagina's

woensdag 31 maart 2010

Cadeautje van mijn ebayverslaafde man

Ik krijg nooit cadeautjes van GJ. Dat geeft niet, want wij doen niet aan cadeautjes. Wel zo makkelijk. Maar vandaag kwam er een pakketje dat voor mij was en ik had het niet zelf besteld! Het lag er al de hele middag, want GJ's naam stond erop en ik maak zijn pakjes natuurlijk niet open. Er komen wel vaker pakjes voor mijn lieve ebayverslaafde man, dus ik heb het pakje weggelegd en er niet om naar gekeken. Maar toen GJ thuis kwam, bleek dit pakje voor mij te zijn. Toch wel leuk om eens een cadeautje te krijgen!

En het pakje bevatte: 200 ritsen! Niet omkeerbaar, want GJ wist toen hij dit kocht nog niet dat ik die wilde hebben, maar gewoon 200 ritsen in alle kleuren en maten. De ebayverslaafde geeft de naaiverslaafde een cadeau ;-)

Josalien vond de ritsen ook bijzonder leuk speelgoed. Wat is er nou leuker dan een tas met 200 ritsen die je open kunt doen..






Geen opmerkingen:

Een reactie posten